تاریخچه شرکت الکترومدیا

تاریخچه شرکت الکترومدیا

پیدایش این کمپانی بزرگ در سال ۱۹۸۷ میلادی در کشور ایتالیا و با هدف تولید حرفه ای در زمینه محصولات صوتی خودرو از قبیل آمپلیفایرها،اسپیکرها و متعلقات و لوازم فرعی برای نصب و راه اندازی اینگونه سیستمها بود.

 

آغاز:

در سال ۱۹۷۹ برخی از کارشناسان و متخصصین فن که در رشته های مختلف الکترونیک فعال بودند،با اشتیاق و علاقه زیادی که به Hi Fi داشتند رویائی رو در سر میپروراندن که بعدا اسمش رو Audison گذاشتند.
اولین آمپلیفایری که با نام آدیسان متولد شد HP 110 نام گرفت.نام آدیسان تشکیل شده از دو کلمه “Sound” و “Sonus” که نمایشگر ریشه تاریخی و فلسفه این کمپانیست که شدیدا متعهد به انجام امریست که همانا پخش موزیک با کیفیت بسیار بالاست

.
در سال ۱۹۸۴، ۱۱۱ HP به معرفی حساسیت مستمر در تنظیم ورودی آمپلی فایر خودروها پرداخت.Audison کابل در سال ۱۹۸۷ راه اندازی شد
این اولین خط تولید اتصالات و متعلقات کیفیت بالا در اروپا بود که باعث به هیجان در آوردن همه علاقه مندان در سراسر دنیا شد.
دیگر محصولات صنعتی این برند،آغاز خط تولید جدید با نام SR در سال ۱۹۸۸ میلادی بود تا اینکه در سال ۱۹۹۴ آمپلیفایرهای سری SR در زمینه Hi Fi معرفی شد برای خودروهای ایتالیائی

.
در سال ۱۹۹۰ گیره های مخصوص برای محکم کردن ترانزیسوترهای قدرت و heat sink آمپلیفایرها گه اولین بار در سری LR 3040 بکار گرفته شد که ضمانت میکرد و باعث بالا رفتن اعتماد و سرعت در سوار کردن قطعات شد.این تکنولوژی جدید التاسیس اخیرا در خط تولید سری SRX نیز به کار گرفته شده و اجازه میده در اسمبل کردن آمپلیفایرها کمتر از ۵۰ ثانیه!
در اولین حضور بین المللی در نمایشگاه CES در لاس وگاس و SIM در میلان،که در سال ۱۹۹۲ برگزار شد،HR 100 به عنوان اخرین به معرض نمایش عموم قرار گرفت.این آمپلیفایر فوق العاده بلافاصله به روز شد و نقطه عطفی برای سیستمهای Hi-End که باعث قضاوت کردن همه صاحب نظران در مورد آمپلیفایرها و نتیجه گیری در بهترین صدا شد. به لطف این موضوع،آدیسان قادر به رسید به اوج فناوری شد برای تولید دوباره.خطوط آمپلیفایرهای VR وLR در بازار در همان سال راه اندازی شد.
LR 3081 SUB اولین آمپلی فایر در جهانهست که به طور خاص طراحی شده برای درایو کردن ساب ووفرها.
آمپلیفایر LR 605 XR بیشترین فروش رو در سال ۱۹۹۷ میلادی داشت ،بیش از بیست هزار قطعه در یک سال به فروش رسید

 

تغییر برند:

.
در سال ۱۹۹۸ Elettromedia نام تجاری هرتز رو ایجاد کردو آنرا تبدیل به یک رهبر جهانی در بازار بلندگو کرد.هرتز به سرعت به معرفی نوآوری های مهم در تکنولوژی طراحی درایورها پرداخت که اولین نتیجه آن کسب جایزه معتبر EISA در سال ۲۰۰۳-۲۰۰۲ اروپا به عنوان بهترین محصول شد.برای اولین بار اسپیکرهای خودرو با راندمان بالا طراحی و ساخته شد تا فرصت دست داده شه برای لذت بردن از موسیقی خوب و High Dynamic حتی با سیستمهای با قدرت کم و پائین.
دو رویداد مهم در همان سال رخ می دهد:
۱- ایجاد نام برند تجاری audiocomp AZ(اجزاءصوتی از A;Z) یک خط کامل از محصولات برای نصب تخصصی، که قادر به ایجاد تفاوت در تمام سیستم های مورد استفاده در آنها میباشد.
۲- راه اندازی سیستم های صوتی VRx،با استفاده از تکنولوژی “Open Deck”
سال های پس از این تاریخ، نوآوریهای مداوم از نظر محصولات ، فرآیندها و تدارکات ادامه داشته که میتوان به عنوان نمونه مهم به خطوط تولید آمپلیفایرهای VRx اشاره نمود همچنین سری LRX و SRX که مدل SRX 3 جایزه EISA * به عنوان بهترین محصول سال ۲۰۰۳-۲۰۰۴ را به دست آورد.همچنین میتوان به سری جدید Hertz Energy اشاره کرد یا سری Hi Energy،Space و Mille ،ساب ووفرهای ۲۱ اینچی Sport و میدرنجهای ۳ اینچی neodymium ومید باسهای گنبدی.

در سال ۲۰۰۴ مدیریت Audison برنده جایزه EISA 2004-2005 به عنوان محصول سال و جایزه نوآوری در CES 2005 در لاس وگاس شد.
در سال ۲۰۰۵ Audison Cable line Elettromedia که قبلا راه اندازی شده بود، به تکامل دست یافت.طیف وسیعی از محصولات مربوطه با حداکثر کیفیت طراحی و به بازار معرفی شد 
در سال ۲۰۰۶ خط تولید LRX مورد تجدید نظر قرار گرفت و در سال ۲۰۰۷-۲۰۰۶ آمپلیفایر LRX 6.9 موفق به کسب جایزه EISA به عنوان بهترین محصول و همچنین جایزه نواوری در CES 2006 در لاس وگاس آمریکا شد.
در اکتبر سال ۲۰۰۱، دفتر مرکزی این شرکت به مقر جدید نقل مکان کرد
Elettromedia امروزه به یک شخصیت پیشرو در جهان رقابتی صوتی خودرو تبدیل شده است

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *