این تکنیک با استفاده از جنبش ماشین و قرینه کردن اون نسبت به خروجی پیچ و برگردوندن اون در بدنه پیچ صورت میگیره این یک تکنیک سنگین در رالی استفاده میشه که با اون گرایش ماشین رو در گوشه پیچ عوض میکنند
وقتی که به پیچ نزدیک میشوید فرمون ماشین رو به سمت قرینه پیچی که میخواهید واردش شوید بچرخونید . فاصله ای که شما میخواهید وارد پیچ شوید و و عمل قرینه کردن ماشین و برگردوندن اون درگوشه پیچ به سرعت ماشین نسبت دارد و هرچه سرعت بیشتر باشد فاصله باید زیادتر باشد .وقتی که شما عمل قرینه کردن ماشین رو با پیچ انجام میدهید سنگینی ماشین رو روی کمکهای اونطورف ماشین انداخته اید یعنی اگر فرمون رو به سمت چپ چرخوندید وزن ماشین رو کمکهای راست و برعکس در این حالت شما فنرهای یکطرف ماشین رو فشرده کرده اید
برگردوندن ماشین به طرف پیچ ماشین رو به اصطلاح bounce یا جست میگویند در این قسمت شما باید این عمل رو خیلی دقیق و به آرامی انجام دهید انجام دادن سریع این عمل ماشین رو وارد under steer میکنه
وقتی که ماشین رو جهش دادید به سمت پیچ گاز رو بچسبید و این عمل باعث میشه که عمل دریف اغاز بشه در این قسمت برای ماشینهای fwd میتوان از تکنیک E Brake برای وارد کردن ماشین به over steer استفاده کرد
وقتی که احساس کردید عقب ماشین داره میره فرمون رو با جاده مستقیم کنید و با دریفت پیچ رو کامل کنید وزن ماشین روی چرخهای جلو قرار داره پس از ترمز گرفتن خودداری کنید چون در این موقع ترمز ماشین رو از کنترل خارج میکنه
وقتی که جاده صاف شد گاز رو به آرومی ول کنید و وقتی چرخهای جلو خط جاده صاف رو لمس کردند فرمون رو با جاده صاف کنید