پورشه ۹۱۱ استینگر GTR

پورشه ۹۱۱ استینگر GTR

باور کردن این موضوع که تغییرات ظاهری روی پورشه ۹۱۱، بسیار دشوار است، کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد. شاید این دشواری از پختگی و تکامل طرح ۹۱۱ و یا طراحی منحصربه‌فرد آن سرچشمه می‌گیرد. به همین دلیل است که اگر در طراحی کیت بدنه برای این خودرو، دقت و ظرافت کافی صرف نشود، نتیجه مطلوب نیز حاصل نخواهد شد.

تاپ‌کار برای تغییر طراحی ۹۱۱ ناچار شده بسیاری از قسمت‌ها را با الگوی مورد نظر خود طراحی کند. کیت آئرودینامیکی شامل انواع لبه‌ها و اسپویلرها، دیفیوزر و هواکش‌های متعدد و زیبا می‌شود. سپرها نیز از نو طراحی شده‌اند. نتیجه این است که با نصب این کیت آئرودینامیکی، طراحی ۹۱۱ تهاجمی‌تر و خشن‌تر با حفظ ظاهر اصلی خودرو می‌شود.

پورشه ۹۱۱ توربو S پس از تیون تاپ‌کار با نام استینگر GTR شناخته می‌شود. تاپ‌کار برای چرخ‌ها از مدل‌های دیدنی جذاب و البته سادهٔ آلیاژی مشکی‌رنگ ADV5 MV2 SL با قطر بزرگ ۲۱ اینچی و عرض ۹ اینچ در جلو و ۱۱٫۵ اینچ در عقب سود برده است.

تا اینجای کار، هزینه تغییرات به ۳۴۸۰۰ یورو می‌رسد. این هزینه با افزودن مواردی چون نصب تجهیزات، رنگ‌آمیزی، تغییر خروجی اگزوز همچنان بالاتر نیز خواهد رفت. عملکرد خودرو با افزایش ۶۰ اسب بخار در قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر در گشتاور، ارتقا یافته و شتاب صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۳٫۰ ثانیه برای آن دست‌یافتنی خواهد کرد.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *