لندکروزر، شاسی بلند نام آشنای تویوتا که به صورت رسمی معرفی شد تا تویوتا به قائله انتشار تصاویر متعدد جاسوسی پایان دهد.
اولین چیزی که در طراحی جلویی این خودرو توجهات را به خود جلب میکند، چراغ جلو روشنایی آن است که قسمتی از جلوپنجره به صورت متقارن به داخل آن و جایی که چند چراغ LED کوچک در مدل قبل نصب میشد، کشیده شده است. خود چراغ اصلی پیشانی هم جدید شده و میتوان گفت که طراحی نسبتا سادهتری نسبت به قبل به خود گرفته است. جلوپنجر خودرو هم در این نسخه ستونهای افقی کمتری دارد، ولی در عوض پهنتر از قبل شدهاند و طبق گفته تویوتا تماما از آلومینیوم ساخته شدهاند که به طول عمر بیشتر آنها کمک خواهد کرد. مجموعه سپر هم به کلی عوض شده و با نصب قابی جدید در اطراف مه شکنها و استفاده از قطعهای کرومی رنگ با حک نام لندکروزر که شکلی شبیه به گارد محافظتی جلوی سپر پیدا کرده است، طراحی کلی سپر را زیباتر و خیلی بهتر از قبل کرده است.
از لحاظ قدرتی هم تا به اینجای کار تویوتا به سه پیشرانه مختلف که در بازار ژاپن و استرالیا عرضه میشود، اشاره داشته که شامل یک موتور توربو دوقلوی دیزلی ۴٫۵ لیتری و یک پیشرانه جدید ۴٫۶ لیتری هشت سیلندر V شکل بنزینی برای بازار استرالیا میشود که پیشرانه دیزلی با افزایش ۷ اسب بخاری قدرت حداکثر ۲۷۲ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و موتور بنزینی هم با رساندن دور موتور آن به راندمان مورد نظر، حداکثر ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۴۳۹ نیوتن متر گشتاور را تحویل خطوط انتقال میدهد که هر دوی آنها استانداردهای یورو ۵ را پاس کرده و به سیستم جدید تزریق هوا برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای مجهز شدهاند. پیشرانه سوم هم که بر روی تویوتا لندکروزر بازار ژاپن عرضه خواهد شد، در حجم ۴٫۶ لیتری و تعداد سیلندرهای هشتتایی و با آرایش V شکل و از نوع بنزینی ساخته شده که در دور موتور ۵۶۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۳۱۸ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۳۴۰۰ دور بر دقیقه هم ۴۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
از لحاظ ایمنی هم تویوتا لندکروز فیس لیفت به سیستم جدید جلوگیری از برخورد جلو، سیستم هشدار خروج از جاده، کروز کنترل هوشمند در ارتباط با ماهواره هوایی و همچنین به یک سیستم مانیتورینگ نقاط کور با هشدار تراکم ترافیک، سیستم کنترل فشار باد تایرها و یک سیستم مانیتورینگ پانوراما یا همان دوربین ۳۶۰ درجه، مجهز شده است.